sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Pe  ascuns...






Indepărtaţi, rănindu-ne de toate
Nu ştim că inceputul s-a-ntâmplat
Si am căzut,dar doar pe jumătate
In jocul tău discret abreviat.



Si mâinile se-ating tăcut,timide
Privirile şoptesc  intre blesteme.
Mi-ai zis să nu mă tem de ploile acide,
Mi-ai zis să zbor cât incă e devreme.



Dar inima de glezne mi-ai legat
Si mă trage spre tine grăbită
Că Universu-ntreg s-a condensat
Intr-o privire udă, ce-o evită.



Rămâi aici cu mine,ascunşi de ochii lor
Visează lângă mine inc-o noapte.
Pictează-mi adevarul trupului tau gol
Sub pielea mea vibrândă, pentru eternitate.













                                                                                                                    Kristina  Kamara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu