vineri, 25 ianuarie 2013

                                                     
 Cuvinte...


Cuvintele tale au gheare,

Cuvintele mele sunt moi.
Cuvintele tale sunt fiare
si cer impartirea la doi...


Cuvintele tale ma sperie,

Cuvintele tale dezbina
visarea ucisa-n mizerie
si ultimul strop de lumina.


Cuvintele tale sunt tunuri,

Cuvintele tale darama
cele mai puternice turnuri-
cad nevazute-n tarana.


Cuvintele tale ma ard,

Cuvintele mele te-ngheata.
Ma las inecata-n hazard
si ochii imi cad de pe fata.


Cuvintele tale ma-ntreaba,

cuvintele mele te striga.
Cuvintele tale propaga
ecouri acide de sticla.


Nu-ncap in cuvintele tale,

esti intreg in cuvintele mele,
Taie cele patru vocale
si consoanele-sunt grele.


Nu pot sa duc pe umeri

un vers atat de lung.
Incepi deja sa numeri
silabele spre punct.


Esti plin de mine si eu goala,

si teama ma cuprinde
Ca maine, pe aceeasi coala
vom deveni cuvinte...


K.Kamara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu